Capsule Wardrobe

Lehetséges-e felépíteni egy kapszula gardróbot, ha megrögzött fashionista vagy? NEM. :D Viszont lehetséges felépíteni egyet, ami folyamatosan a ruhatárad alapja, amit szezonálisan ki tudsz egészíteni pár darabbal, ami tükrözi az aktuális trendet fazonban, színben, mintákban. Rengeteg dolgot elolvastam erről, és nem hiszek a 10-20 darabos alap ruhatárban, szerintem az alap ruhatár 25-30 darabos, amely természetesen tartalmazza a cipőket, táskákat is. Az én olvasatomban nagyjából így áll össze egy basic mix, amire nagyon jól lehet építeni bármit.

3 kabát, dzseki: fekete biker, farmerdzseki, camel kabát
2 blézer: fekete, szürke
3 táska: fekete clutch, tote, crossbody
3 pulóver: camel kardigán, navy garbó, szürke kasmír
3 póló: fehér feliratos, szürke, fekete-fehér csíkos
2 felső: fehér ing, bézs selyem pántos felső
5 nadrág: szürke wide leg, fekete skinny farmer, kék relaxed farmer, bézs laza, fekete chinos
2 szoknya: fekete ceruza, navy különleges szabású
2 ruha: LBD, csíkos
5 cipő: fekete stiletto, fekete bokacsizma, barna oxford, fekete ballerina, fehér sneaker


Ebből a 30 darabból megszámlálhatatlan variációt lehet összerakni, munkába, estére, hétvégére, bármilyen eseményre.

Nyilván nem elégszünk meg ennyivel, de legyen bármilyen a divat épp, bármilyen trend lepje el a site-okat, üzleteket, ezekkel a termékekkel majdnem mindent lehet viselni. 

Persze összeraktam pár variációt, hogy lássátok a végtelen lehetőségeket. Először jöjjön néhány munkahelyi szett:


Természetesen kiváló outfiteket lehet gyártani az esti összejövetelekre is.


És a biztonság kedvéért mixeltem egy kis casual style-t is, ezeket bárhová fel lehet venni.


Eljátszogattam a rucikkal, több mint száz outfitnél hagytam abba mixelgetést, úgyhogy a variációk száma egészen elképesztő. Ahogy az elején említettem már, a lényeg, hogy ez egy alap, és bátran lehet játszani úgy, hogy az ember lánya színeket, mintákat hoz be, ami feldobja, aktualizálja a kapszuláját. 


Ha bárki úgy gondolja, hogy szüksége lenne segítségre a ruhatárával kapcsolatban, szeretne egy profin megtervezett kapszula gardróbot, vagy csak át kellene nézni, hogy épp miből gazdálkodik, és merre kellene bővülni/szűkülni, az keressen bátran, és vegye igénybe a Capsule Wardrobe szolgáltatásomat.

info@silkandjude.com

Üdv: Jude

0 megjegyzés