DAILYBOARDS: Festival style

Nem igazán kedvelem a szokásos fesztivál szetteket. Nagyon kevés olyan celeb van, aki nem egyenruhában megy a fesztiválokra, de szerencsére akad. :D Szerettem volna kicsit más előadásban nyomni a kimonós szettet, úgyhogy összeraktam egy board-ot. Lecseréltem a graphic tee-t oversize tank top-ra, illetve a hosszú kimonót rövidre. Íme az eredeti, mindenki által ismert Coachella style:


És az általam elképzelt szett, amiben én is szívesen menetelnék... :)


Antonio Marras, Tom Ford, River Island, Ancient Greek Sandals, Christopher Raeburn

De igazából annyira nem stílusom ez, és szerintem még egy csomó mindenkinek nem, úgyhogy összeraktam egy nem tipikus fesztivál szettet, amiben szívesen kicsattognék mondjuk a Szigetre.


Givenchy,  Saint Laurent, Frame Denim, Ann Demeulemeester, MM6 Maison Margiela

Az én pénztárcám sem annyira vastag, hogy kiszórjam a tartalmát holmi Givenchy pólókra, bármennyire is érzem, hogy tudnék vele élni. :((((

Néhány Silk and Jude darab, ami beleférhet a keretbe... :)



















THE END







0 megjegyzés