IN THE BAG: Festival

Körülbelül 400 posztot olvastam el arról, hogy mi legyen a fesztivál táskádban. Megjártam a Diákszigettől (igen, akkoriban még így hívták) a Hegyaljáig kb minden fesztivált Magyarországon, és erősen hiányoltam jó pár dolgot a felsorolásokból. 

Túlélő készlet fesztiválokra 



Elsőként a miben vigyük a mindent kérdés. Én mindenkinek a hátizsákot ajánlom, sosem kell letenni (nem is nagyon ajánlott), lehet ugrálni benne, meg lehet mindent benne, kivéve hanyatt feküdni. Praktikus, ha a fesztivál után könnyen tisztítható, úgyhogy ne a fehér canvas táskát vigyétek!







 Minden fesztiválra lehet bevinni inni és ennivalót, ami nem kereskedelmi mennyiségű. Ez sajnos minden bulinál más, úgyhogy tájékozódjatok a holnapjukon. Az újratölthető vizes palack nagyon jól tud jönni, ha nem vittél, vegyél egy fél literes vizet, idd meg, és eszedbe ne jusson kidobni. Töltsd meg vízzel, ha kiürült! Meleg van, iszunk, kell az a víz.



Én kifejezetten pakolós vagyok, gasztroőrültségemnek köszönhetem a "kitudjaottmitadnak" attitűdöt. Amit feltétlen vigyetek az egy tábla/szelet csoki. Állati jól tud jönni számtalan helyzetben. 


Naptej, naptej, naptej. Minden híresztelés ellenére iszonyatosan káros a napsugárzás, kell is meg nem is. A D vitamin miatt fontos, de védekezzünk, amennyire lehet, mert eszméletlen módon öregíti a bőrt. Nem hiszem, hogy bárkinek jól esik egy kicsit másnaposan még egy leégést is kezelgetni.


Ugyanezen indokok miatt ajánlom az outfit kiegészítő zsenialitása mellett a kalapot.


Ha nincs kalapod.



Ha pénz van minden van. Gondold át, hogy mit tervezel az estére/napra, meddig leszel kint, hányszor étkezel, mit szeretnél inni, és vigyél elég pénzt!


Műpénz. Jól jöhet.


Zsebkendő (persze, hogy papír), mindennek le-, fel-, megtörléséhez. Nem kell ragoznom szerintem.


Higi okosságok. Életmentő. Nem mondom, hogy idegesít, ha koszos vagyok, de igen. :)


Személyi igazolvány. Sajnos csak szar helyzetekben kell, de akkor nagyon kell.


És last but not least, a belépőd, passod, mobilon, papíron, akárhogy...


+1 mobil mobiltöltő, szeretem, te is szereted, ne hagyd otthon!



Remélem tudtam segíteni, vagy nem. ✌

THE END












0 megjegyzés